| ampage Tube Amps / Music Electronics |
For current discussions, please visit Music Electronics Forum. |
| Humbucker |
Carling stompswitches in Canada? Where's the best place in Canada to buy Carling DPDT stompswitches? I've got some pedals acting-up on me. |
|---|---|
| Martin Bertrand | Small Bear Electronics www.smallbearelec.com He's in Brooklyn but his service is more than Excellent. Martin Québec. |
|---|---|
| Regan |
I'm not sure if he still does, but Frank Clarke had some for sale. I think his site is guitarkit.com Regan |
|---|---|
| Sacha |
Martin ?? Ça c'est plutôt assez cool! Je suis du Québec aussi, au Saguenay plus spécifiquement... envoi moi un email on va jaser un peu! |
|---|---|
| Martin Bertrand | OT Re: Saguenay Salut Sacha, J'ai essayé ton email mais apparement il y a une spam police qui m'empêche de te joindre. En réalité, j'habite à Alma. Si tu veux entendre de quoi mes pédales se chauffent, on a un petit show de blues Samedi soir vers 21h à la Bohème au centre ville d'Alma. As-tu fait quelques pédales ? Samedi tu pourras entendre un '69 fuzz, tube-screamer, EH Pulsar, Ross compressor, SF Super REverb, ES-335, Traynor YBA-1 et un tas d'autres trucs. Salut mon email est biologie "AT" cjonquiere.qc.ca |
|---|---|
| Page 1 of 1 |